Nieuw reisverhaal!! - Reisverslag uit Wilberforce, Australië van Natalie Kwakkenbos - WaarBenJij.nu Nieuw reisverhaal!! - Reisverslag uit Wilberforce, Australië van Natalie Kwakkenbos - WaarBenJij.nu

Nieuw reisverhaal!!

Blijf op de hoogte en volg Natalie

30 Oktober 2016 | Australië, Wilberforce

Hallo allemaaal,

Na een tijdje afwezig te zijn vandaag weer een nieuw reisverhaal!
Op een vrije dag 2 weken terug heb ik de Ferry gepakt naar Manly, een eiland met veel natuur en historische bezienswaardigheden. Het ritje met de ferry was erg leuk omdat het super warm was die dag en op de ferry was het lekker fris. Ook keek je eeg goed uit over sydney en de oprah house. Eemaal op Manly wilde ik graag naar 2 lookout points. En omdat ik hier moe geneog ben van 6 dagen werk pakte ik lekker de bus. De lookuits gaven een heel gaaf uitzicht en ik heb zelfs een walvis gezien! (Zie vinnetje op de foto;p) op de terugweg dacht ik optimistisch de gaan lopen aangezien het nog super lang duurde voor de bus kwam. Halverwege werdt ik echter gestopt door een busschaufeur of ik echt niet met de bus mee wilde? Dus dat heb ik toen maar gedaan haha.

Mark nam ons een week geleden ook mee naar de bioscoop. Ik denk dat ik nog nooit zo'n oude bioscoop heb gezien maar de films was wel een aanrader als je van thrillers houd! Het was "the girl on the train".

Vorige week kreeg ik een tijdelijk kamergenootje en jawel ze is Nederlands, heet maud en komt uit limburg. Het was erg leuk om een Nederlandse in het team te hebben maar helaas is ze alweer even weer weg voor 6 weken werk in victoria en komt dan weer terug. Sophie, het duitse meisje is ook vetrokken om te gaan werken in tasmania.

Nu ben ik dus alleen met Malinda, het zweedse meisje. Dit betekend ook dat wij nu het hier rustig is een hele hoop meer rijlessen krijgen waar we eigenlijk voor gekomen zijn. Er zijn hier een hele hoop andere rijtechnieken dus nog genoeg te leren!

afgelopen weekend was een druk weekend met een uitstapje naar de nationale kampioensschappen dressuur en een bbq. Wel allebei erg leuk. Bij de dressuur kon je wel merken dat het niveau lager ligt hier. Mark zegt dat dat dat komt omdat wij in europa al alle goude medailles winnen..

Tijdens de pauze was er een onderdeel waarin een binde vrouw een demo gaf. Omdat zij niet kon zien stond er achter elke bakletter iemand de letter te roepen als ze langsreed, erg cool hoe netjes zei nog kon rijden. Na haar mochten 2 hoge dressuur ruiters hetzelfde proberen en dit ging toch wel heel slecht, ve volgen zowat de bak uit.

Afgelopen donderdag dacht ik een taise massage te doen aangezien het mijn vrije dag was en ik wek een massage kon gebruiken. In Nederland heb ik dit ook wel is gedaan en dat was ontspannend. Deze vrouw daarintegen had een iets andere iets hardere techniek dus dat was even doorzetten. Ze gebruikte zelfs haar knieen om mijn rug los te maken.

Dit weekend is mark een weekend naar vicoria om een clinic te geven, wij zijn dit weekend dus alleen met debbie. Heel chill want we zijn heerlijk vroeg klaar maar krijgen wel veel tijd om te rijden. Mark is er een kunstenaar in om te veel op een dag te plannen en debbie kan gelukkig heel goed plannen en houd zelf ook van een beetje vrije tijd.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje bijgepraat heb! Foto's komen later!!

Byee

  • 30 Oktober 2016 - 10:02

    Petra:

    Klinkt goed weer! Heb net het boek van het meisje in de trein gelezen en dat was al spannend dus kan me voorstelke dat de film ook erg spannend was!

  • 30 Oktober 2016 - 11:01

    Joke:

    Na het lezen heb jij het prima naar je zin

  • 30 Oktober 2016 - 16:56

    Brenda:

    Leuk verhaal weer! Heel herkenbaar de thaise massage haha nog blauwe plakken?
    Veel plezier nog!

  • 30 Oktober 2016 - 21:49

    Liesbeth Augustin:


  • 30 Oktober 2016 - 21:57

    Liesbeth Augustin:


  • 30 Oktober 2016 - 23:34

    Angela:

    Dat klinkt allemaal heel gaaf! Leuk weer even je belevenissen te lezen! Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 952
Totaal aantal bezoekers 3194

Voorgaande reizen:

22 September 2016 - 19 Januari 2017

Working student in Austalie

10 Augustus 2016 - 20 Oktober 2016

Albufeira met Tes

24 Mei 2015 - 01 September 2015

Werken in Amerika

19 April 2014 - 23 April 2014

Vrijwilligerswerk in macedonia

Landen bezocht: