Nog een klein weekje - Reisverslag uit Zevenhoven, Nederland van Natalie Kwakkenbos - WaarBenJij.nu Nog een klein weekje - Reisverslag uit Zevenhoven, Nederland van Natalie Kwakkenbos - WaarBenJij.nu

Nog een klein weekje

Door: Natalie Kwakkenbos

Blijf op de hoogte en volg Natalie

16 September 2016 | Nederland, Zevenhoven

Alles is geregeld, tickets zijn geboekt,visum is binnen en mijn paspoort ligt klaar. Kortom helemaal klaar om weer op reis te gaan.

Komende donderdag om 13:00 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur, hier stap ik over op mijn vlucht naar Sydney. Als ik hier aankom is het avond en al te laat om nog met de trein naar mijn werk te gaan. Het liefst ga ik die avond even langs het Opera house. Daarna zal ik ergens in een hostel/hotel een nachtje doorbrengen om s'ochtends de trein te pakken vanaf het centraal station naar Windsor. Hier komt Mark (de eigenaar van de stal) mij ophalen.

  • 16 September 2016 - 22:54

    Els Broeken :

    Heel veel plezier fijn om weer mee te lezen met je verhalen
    Goeie reis heel veel plezier daar gr Sterre en Els

  • 16 September 2016 - 23:17

    Dianne Bos:

    Een hele fijne tijd daar Natalie. Ik zal je verhalen zeker volgen.

  • 17 September 2016 - 02:07

    Mirjam :

    Ontzettend veel plezier onee want dan ben je eerder terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 786
Totaal aantal bezoekers 3184

Voorgaande reizen:

22 September 2016 - 19 Januari 2017

Working student in Austalie

10 Augustus 2016 - 20 Oktober 2016

Albufeira met Tes

24 Mei 2015 - 01 September 2015

Werken in Amerika

19 April 2014 - 23 April 2014

Vrijwilligerswerk in macedonia

Landen bezocht: